RSS

cuti sakit…

24 Apr

Tak pernah la aku cuti begini lama. Janggal rasanya kalau tak pegi kerja. Semuanya bermula dari puteri bongsu ku yang infected dengan virus mata merah. Tiga hari baiklah sakit dia tapi pindah kat aku bukan main lamanya. dah seminggu dok rumah kurungkan diri. keja bukan main banyak nak kena buat, so aku la ni melatih (secara tak langsung) member-member disekolah guna email untuk selesaikan kerja. Ada juga hikmahnya ya.

mata-merah

Pagi tadi gi jumpa doktor pakar mata, cos mata aku masih merah dan bengkak. Doktor bagi seminggu lagi mc. Risau ni, keja banyak lagi belum buat. Abang pun dah kena jangkitan, mata pote, katanya. Terlepas pi perabih duit kat Perlis (rombongan bawa student melawat le…). Body sihat cuma mata kerap berair jadi tak selesa nak jalan mana pun. Sian juga orang yang mungkin terjangkit dari aku…

 
Leave a comment

Posted by on April 24, 2009 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
