RSS

again…

23 Nov

i”ve got to do this!! lama betul tak menjengah blog ku ini. entah apa yang disebokkan, tak tau lah tapi memang banyak benda nak kena buat sepanjang tahun 2010. hingga saat ini masih ada tugasan yang belum aku selesaikan…habis tahun baru nak selesai kut! selalu orang “luar” kerjaya aku ni akan kata…bestnya cuti panjang tapi hakikatnya orang macam aku ni dok buat kerja dari rumah. Kena pandai atur masa supaya tercapai andaian orang “luar” tu.

anak ke 2 ku periksa SPM tahun ni…kebetulan aku tak kena jaga periksa, bolehlah aku lebihkan “kirim” bantuan kepadanya masa dia jawap periksa. dia begitu tekun berusaha dan aku nampak kesungguhannya tuk mencapai cita-cita.

 
Leave a comment

Posted by on November 23, 2010 in coretan

 

Leave a Reply

 
